Slide

Defect melden

Kunnen wij helpen?

Er kan altijd iets stuk gaan, maar de lessen gaan door. Daarom zorgen we, in overleg met de onderwijsinstelling, voor leenlaptops bij de servicedesk. Wij lossen het probleem op en in de tussentijd kunnen leerlingen en studenten gewoon blijven leren. Tijdens de vakantieperiode, als scholen dicht zijn, hebben we een thuisservice. Deze thuisservice is overigens standaard beschikbaar voor het MBO, HBO en WO.

Aanvullende informatie

Wij controleren aan de hand van het ingevoerde serienummer of
er op uw apparaat een garantiepakket is afgesloten.

Heeft u een garantiepakket?

Vul dan het formulier in. Het apparaat wordt vervolgens bij u thuis opgehaald ter reparatie. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de voortgang van uw reparatie.

Heeft u geen garantiepakket?

Dan kunt u uiteraard wel een reparatie aanmelden. Wij zullen op basis van uw serienummer nagaan of er nog fabrieksgarantie van toepassing is. Indien de fabrieksgarantie is verlopen, dan ontvangt u van ons altijd vooraf een offerte voor de reparatiekosten

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this